Tjihoo :-)

Idag har jag fått hämtat mitt paket. :-) det innehöll mammakläder som min moster från Sthlm skickat till mig. Massa fint var det. :-) jag börjar ju bli hemskans stor och det är inte så lätt att komma i mina xs kläder längre (me like). Bara hoppas på att jag behåller några av mina kilo som jag har lagt på mig efter Fluffen kommit så inte allt försvinner igen.

Förutom paket-hämtandet så har dagen inte varit jätte givande. Trött och haft mkt ont. Höll på att svimma bara av att gå upp på övervåningen för att ta en dusch, när jag väl kom upp började jag blöda näsblod. :-( Fått skarpa order om att vila så det får väl bli vila för hela slanten då.. Blir ju lite lätt rastlös bara.. Som tur är så är det inte så långt kvar nu. :-)
Det är tur jag har min älskade gubbe, han får stå ut med mycket just nu känns det som.
Älskar dig lille gubben!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0