Long time

Nu vart det så där längesen jag var här och updated igen... Finner liksom inte tiden till allt som jag tänkt hinna med. Ändå går jag hemma nu.. hahaha

Magen den växer och frodas, jag tjockar på mig mer och mer för varje dag tycker jag.. Mend et är ju trotts allt bara 53 dagar kvar nu.. :-)



♥Fluffen♥

Det är många som frågar om vi har kollat vad det är för kön på den lilla fisen men det har vi inte. Vi vill att det ska bli en överraskning. Det lilla livet är välkommet oavsett kön, huvudsaken är att den är frisk och mår bra. Dessutom så har Stefan redan en liten tjej och en liten pojk som jag verkligen avgudar, anser att jag redan har en av varje så vad spelar det då för roll vad denna lilla har för kön?

 Gonna love him/her anyway!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0